Filmy relacja mężczyzna-kobieta, relacja kobieta-kobieta, homoseksualizm

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja mężczyzna-kobieta, relacja kobieta-kobieta, homoseksualizm. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Vixen, piękna i nadpobudliwa seksualnie kobieta mieszka w kanadyjskim kurorcie górskim razem ze swym naiwnym mężem, który jest pilotem i przewodnikiem. Podczas jego nieobecności Vixen próbuje uwieść każdego w zasięgu ręki.

19+

5,2
Mają 19 lat, zdaną maturę, głowę pełną marzeń i ukochanego smartfona w kieszeni. Z radością opuszczają szkolne mury i z entuzjazmem wkraczają w dorosłość. Nie spodziewają się nawet, że samodzielne życie da im prawdziwą lekcję. Jak potoczą się losy młodych bohaterów nowego serialu TVN „19+”?
Michel (Daniel Vigo) znany ze swojej seksualnej męskości zatrudnia młodą dziewczynę, Gisèle (Nathalie Vernier), aby była jego służącą, bo potrafi zrobić dobrą kawę. Jest gwałcona przez mężczyznę i wkrótce staje się jego niewolnicą seksualną. Jego zachowanie uważa za odrażające. Pomści jego agresywność.


Obraz ukazuje historię kobiecej kapeli rockowej The Runaways. Grupa powstała z inicjatywy perkusistki Sandy West i gitarzystek Joan Jett oraz Lity Ford w roku 1975. Wokalistką została Currie. Wkrótce muzykalnymi dziewczętami zainteresował się menedżer Kim Fowley, który wylansował zespół bazując na niezwykłym jak na owe czasu wizerunku rockmanek odzianych w bieliznę i skórę. W krótkiej lecz burzliwej karierze panie z The Runaways doczekały się przebojów takich, jak "Cherry Bomb", "Queens of Noise" czy "Born to Be Bad". Zespół zakończył działalność w roku 1979. Cheri Currie dołączyła do zespołu gdy miała zaledwie 15 lat - tyle samo, co dziś Dakota Fanning. Wokalistka eksperymentowała z narkotykami i nie stroniła od zakrapianych imprez.
Dublin, XIX wiek. Albert Nobbs to ekscentryczny mężczyzna w średnim wieku, który pracuje ciężko jako kamerdyner w hotelu Morrison prowadzonym przez skąpą i kontrolującą Marge Baker. Wszystkie zarobione pieniądze stara się odłożyć, by w przyszłości otworzyć swój własny biznes i wieść przyzwoite i w miare normalne życie, co jest ciężkie dla... samotnej kobiety! Bo jak się okazuje, Albert to kobieta, która udaje mężczyznę...
Venli, psycholożka zatrudniona w klinice leczenia bezpłodności, marzy o założeniu rodziny. Jej wieloletni partner Antero jest u progu kariery sportowej i obawia się, że pojawienie się dziecka mogłoby zaprzepaścić jego szanse. Z obawy przed utraceniem Venli oświadcza się jej, jednocześnie w tajemnicy poddaje się zabiegowi wazektomii. Zdesperowana Venla decyduje się skorzystać z usług kliniki, w której pracuje. Pomaga jej w tym Satu – lekarka, mająca przeprowadzić sztuczne zapłodnienie. Między kobietami rodzi się uczucie, które daje Venli zupełnie nową perspektywę na macierzyństwo i związki. Pułapki dorosłości to film o odkrywaniu na nowo swojej seksualności, ale przede wszystkim to intrygujące studium problemów, z jakimi borykają się współczesne pary.
Zamknięte za murami klasztoru piękne siostry, których śluby zmuszają do życia w celibacie, szaleją z pożądania i pragnienia seksu, mimo strachu przed matką przełożoną. Pewnej nocy na terenie klasztoru znajduje się ranny młodzieniec, który staje się przedmiotem pragnień młodych sióstr.
George Dummurrier (Jean Sorel) jest lekarzem i właścicielem prywatnej kliniki. Jego żona, Susan (Marisa Mell) ma ciągłe pretensje, że praca jest dla niego ważniejsza od niej. Susan ma problemy zdrowotne, cierpi na astmę. George właśnie wyjeżdża na spotkanie z potencjalnym inwestorem. Szuka pieniędzy, gdyż jego klinika ma problemy finansowe. Tak naprawdę jedzie spotkać się z kochanką. W trakcie spotkania otrzymuje telefon. Jego żona w wyniku gwałtowanego ataku astmy zmarła. Kilka dni po śmierci żony, w klubie nocnym, ku swojemu wielkiemu zaskoczeniu, widzi striptizerkę, która jest idealnym sobowtórem Susan. Oszołomiony jej widokiem postanawia się z nią spotkać.
Dr Benson ratuje ranną w wypadku samochodowym kobietę, z którą udaje się do pierwszej napotkanej posiadłości. Okazuje się nią tajemnicze zamczysko, gdzie wita ich kobieta łudząco podobną do ofiary wypadku. To nie jedyna dziwna rzecz, którą odkrywa w tej upiornej budowli.
Nejat stanowczo nie pochwala wyboru owdowiałego ojca, Alego, który związał się z prostytutką Yeter. Jednak bohater zmienia zdanie na temat kobiety, gdy odkrywa, że wysyła ona pieniądze swej mieszkającej w Turcji córce, by dziewczyna mogła opłacić studia. Nagła śmierć Yeter rozdziela ojca i syna. Nejat decyduje się na podróż do Stambułu, by odnaleźć córkę Yeter, Ayten. Tymczasem polityczna aktywistka, Ayten uciekła przed turecką policją i schroniła się w Berlinie. Zaprzyjaźniła się tutaj z młodą kobietą, Lotte, która proponuje tureckiej rewolucjonistce, by zamieszkała w jej rodzinnym domu. Zaproszenie bardzo nie podoba się konserwatywnej matce Lotte, Susanne. Po aresztowaniu Ayten traci swój azyl; zostaje deportowana z powrotem do Turcji i osadzona w tamtejszym więzieniu. Lotte wyjeżdża do Turcji, ale na miejscu orientuje się, że sytuacja Ayten wygląda na beznadziejną...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…