Filmy morderstwo, fałszywa tożsamość

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje morderstwo, fałszywa tożsamość. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Philip Ullich (Laurence Rupp) jest ambitnym mężczyzną, który przejmuje od ojca prowadzenie rodzinnego biznesu. Nie wszyscy członkowie rodu są z tego zadowoleni. Pewnego wieczoru cała rodzina spotyka się na kolacji w swojej wiedeńskiej posiadłości. Niespodziewanie w domu zaczynają pojawiają się też duchy zmarłych przodków. Rozpoczyna się niezwykła podróż w czasie, podczas której zostaje odkryty sekret o pochodzeniu rodzinnej fortuny.
Kilka arystokratycznych rodzin walczy o kontrolę nad krainą o nazwie Westeros.


W okupowanym Paryżu Niemcy planują premierę filmu hitlerowskiej propagandy. Nie wiedzą, że właścicielką kina jest Żydówka, a grupa amerykańskich żołnierzy planuje zamach.
Wytrawny oszust Roy Courtnay (Ian McKellen) postanawia uwieść wartą miliony i niedawno owdowiałą Betty McLeish (Helen Mirren). Od ich pierwszego spotkania Roy stosuje wypróbowane sztuczki, a Betty zdaje się być nim zauroczona. Ich relacja szybko jednak przekształca się w grę w kotka i myszkę.Legendarni aktorzy Helen Mirren (Oscar – Królowa) i dwukrotnie nominowany do Nagrody Akademii Ian McKellen (Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia) po raz pierwszy spotykają się na dużym ekranie, aby wystąpić w inteligentnym i trzymającym w napięciu thrillerze o ludzkich sekretach. Scenariusz obrazu powstał na podstawie powieści Nicholasa Searle’a pt. "Dobry kłamca".
Kinowy debiut Quentina Tarantino. Kilku zawodowych złodziei na zlecenie wpływowego gangstera, Joe Cabota, organizuje napad na sklep jubilerski. Na pierwszy rzut oka bezbłędny plan nie jest jednak doskonały. Kilku z ekipy ginie, jeden jest ciężko ranny. Złodzieje podejrzewają, że wśród nich działa policyjna wtyka. Czekając w opuszczonym magazynie na zleceniodawcę, wzajemnie się obwiniają i podejrzewają…

Gość

6,4
Dawid to gość prawie idealny. Czarujący, wyjątkowo uczynny i zabójczo przystojny. Pojawia się przed domem rodziny Peterson gotowy wspomóc ich po śmierci syna - jak twierdzi, jego przyjaciela z armii. Petersonowie zauroczeni osobą Dawida zaczynają traktować go jak członka rodziny. Jego tajemnicze pojawienie się niepokojąco zbiega się w czasie z serią niewyjaśnionych zaginięć. Nastoletnia córka Petersonów zaczyna łączyć fakty i szybko dowiaduje się, że Dawid nie jest do końca tym za kogo się podaje.
Tym razem agent Ethan Hunt stawi czoło najbardziej zatwardziałemu przestępcy, z jakim kiedykolwiek przyszło mu się zmierzyć – Owenowi Davianowi. Davian jest handlarzem najnowszych odkryć technologicznych. A jak na „zbira książkowego przystało” – nie ma on żadnych skrupułów, żeby dostać to, co, jak sądzi, mu się należy. Ethan próbuje schwytać przestępcę, a także uratować swoją niedawno poślubioną żonę Julię, która została porwana przez Deviana. Pościgi, strzelanina, szybkie samochody, piękne dziewczyny i sytuacje mrożące krew w żyłach – to można zobaczyć w M:I:3
Niezwykle sprawny, błyskotliwy, pewny siebie. Potrafi znaleźć się w każdej sytuacji, rozwiąże najtrudniejszą kryminalną zagadkę. Nie oprze mu się żadna kobieta. Kto to taki? Porucznik Sławomir Borewicz, pierwszy milicjant PRL-u. Serial o jego przygodach kręcono ponad 10 lat. Za kanwę scenariusza posłużyła popularna seria opowiadań kryminalnych „Ewa wzywa 07” wydawanych przez wydawnictwo Iskry w latach 1968–1989. Łącznie ukazało się 146 tekstów. Intencją pomysłodawców (funkcjonariuszy MO) było przybliżenie w propagandowej formule kulis pracy milicjantów. Nic dziwnego więc, że serial „07 zgłoś się” był postrzegany jako odgórne zamówienie partii mające służyć poprawie wizerunku milicji w społeczeństwie. Twórcy serialu zaprzeczali, podkreślając jednocześnie, że tytułowy bohater nie należy do partii.
Młody, inteligentny i niedoświadczony autor wystawianych na Broadwayu sztuk Barton Fink przybywa w 1941 do Hollywood, gdzie na zlecenie despodycznego magnata filmowego ma napisać scenariusz dla trzeciorzędnego filmu o zapaśnikach. Przeżywa on niemoc twórczą podczas desperackiej próby sprawdzenia się w gatunku twórczości, do którego nie ma żadnego stosunku. Musi też uznać wyobcowanie w kontakcie z pospolitą kulturą mieszczańską, z którą właściwie czuje się związany. Urozmaicenie przynosi mu znajomość z nieco maniakalnym, ale przyjaznym lokatorem z sąsiedniego pokoju. Kiedy później okazuje się, że jest on wielokrotnym mordercą, Barton Fink zostaje wplątany w niebezpieczne wydarzenia, z których z trudnością uchodzi z życiem.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…